Masterclass: Storytelling & Verandering

Voor communicatie-professionals en anderen die zich bezighouden met interne communicatie en cultuurverandering.

 

Waarom jij deze Masterclass wilt volgen.

Jij probeert je medewerkers warm te maken voor een nieuwe koers. Voor een aangescherpte missie of voor een andere verandering. Maar hoe zorg jij ervoor dat je medewerkers zich achter je boodschap scharen?

Al die boeken en modellen over verandermanagement, zeker, allemaal nuttig. Maar in te veel ontbreekt het belangrijkste onderdeel voor het in gang zetten van een verandering: het verhaal.

Een verhaal verbindt en zet je medewerkers in beweging. Doet ze veranderen -dat is de kern van elk goed verhaal. Maar hoe maak je zo’n veranderverhaal, en hoe zorg je ervoor dat je medewerkers dat voelen en delen.

Cor leert het je in de Masterclass Storytelling & Verandering.

Programma:

 

  • Waarom vertellen we verhalen, en waarom zijn verhalen zo belangrijk voor je bedrijfscultuur?
  • Wat is een verhaal? Wat is de kern? Wat zijn de vaste elementen?
  • Hoe ga je op zoek naar je verhaal. En vooral, hoe ga je dat op een effectieve manier vertalen naar je medewerkers?
  • Storytelling en leiderschap. De tien verhalen die goede leiders intern delen.
  • Storytelling begint met goed luisteren. Hoe goed kan jij luisteren?
  • En natuurlijk breng jij een case mee waaraan we samen gaan werken.

Datum en tijd

do 11 november 2021
10:00 – 16:15

Locatie

Haddock Restaurant
8 IJdijk, 1095 KM Amsterdam

Kosten

495 euro, ex BTW.
Met lunch en borreltje.

NB: Nieuwsbrieflezers van De Communicatie Podcast krijgen 10% korting en betalen dus slechts 445 euro ex BTW. Geef de code door bij je aanmelding.

(Maximaal 14 deelnemers)

Aanmelden

Wie geeft die Masterclass?

Mijn naam is Cor Hospes. Jij kent vast mijn boeken over storytelling, content marketing en online marketing. Enkele waren bestsellers. Met mijn bureau Merkjournalisten help ik organisaties en bedrijven met het maken van verhalen waarmee ze zowel intern als extern bouwen aan fans en vertrouwen. Ook ben ik medeoprichter van Starlingz, bureau voor employee alignment.