“Hoe brengen we het verhaal van ons bedrijf aansprekend over?”

Case Zorgvastgoedspecialist Estea

 

Zorgvastgoedspecialist Estea timmert hard aan de weg. De organisatie uit Ede helpt zorgbestuurders bij het beheren en ontwikkelen van zorgvastgoed. Daarnaast investeert ze ook zélf in aankoop, herontwikkeling en exploitatie van dit vastgoed. Het bedrijf durft nieuwe wegen in te slaan en de vastgoedproblematiek in de zorgwereld op een innovatieve en betrokken manier aan te pakken. Een mooi verhaal, maar hoe breng je in beeld hoe dat eruitziet?


Magazine

Om stakeholders te laten zien waar Estea mee bezig is, vroeg de directie ons een magazine te maken. Samen bedachten we het plan voor een glossy waarin allerlei betrokkenen aan het woord komen: de zorgbestuurder die een oplossing zoekt voor zijn vastgoedprobleem, de bewoner van een pand dat wordt beheerd door Estea, de wethouder die met Estea om tafel zit over de verkoop van een zorginstelling, de projectmanager die de herontwikkeling van een zorgcentrum begeleidt. Als kers op de taart geeft trendwatcher Adjiedj Bakas in het magazine zijn visie op de toekomst van wonen en zorg.

Leesbaar en toegankelijk

Samen laten ze zien wat er in de zorgwereld speelt en hoe Estea daar – in samenwerking met anderen – op inspringt. Zo vertelt Estea Magazine op een leesbare en toegankelijke manier het verhaal van dit bedrijf.

 

De Communicatie Experts, hét Communicatiebureau uit Apeldoorn